Egna foton jag gillar starkt 2

Det är allmänt känt att barn och djur fungerar utmärkt i reklamsammanhang. Jag har själv använt både bebisar, pingviner och hundar under min reklambyråkarriär. Nu blir det dock inte djur utan bara barn. Här kommer ett sanslöst foto som säger mycket om den oförställda glädjen som bara barn kan uppvisa. Min son har ett alldeles eget halleluja moment
Glädje
Nästa bild visar samma person men här är han lite mer nedtonad. Observera flugan som hans far bar med stolthet i koltåldern way back…
Fluga på
Nästa bildserie är en kultklassiker. Frugan lyckades med konststycket att fånga förut nämnde son i ett ögonblick där han undersöker tvättmaskinen grundligt. Cover me, I´m going in
tvätt_3

Slutar med en somrig bild. Systersonen vilar sig mot den ömma modern samtidigt som han njuter i fulla drag ev en regnbågsfärgad isglass. Sommar i ett fruset ögonblick kan man säga…
Isglassen_orig

Etiketter: , ,

4 svar to “Egna foton jag gillar starkt 2”

  1. Karin D Says:

    Underbara bilder! Jag tar med mig M.s glädje och går och lägger mig. 🙂

  2. Vintageblomman Says:

    Tvättmaskinen känns igen! Så härlig bilder. Synd att de blir stora så fort bara…..

    • kjellemannen Says:

      Tack! Ja, det går skrämmande fort. Man får försöka fånga dagen men det är lättare sagt än gjort…

  3. Åsa Ram Says:

    Den ömma modern lägger tyvärr märke till sina stora valkar.. Men oj, vilka härliga barn vi har! Kram Åsa

Kommentera

